כל צעד יכול להיות חשוב בדרך להצלחה. תסתכלו על התהליך כמסע אישי שמצפה לכם!

1

ניתוח והבנת המציאות

התהליך מתחיל בניתוח המציאות הנוכחית. מהם האתגרים? מה המצב הארגוני? ניתוח זה מאפשר להבין את הנקודת המוצא.

2

קביעת מטרות

נקבע מטרות ברורות ומדידות. מה אנחנו רוצים להשיג? המטרות יכולות להיות ארגוניות או אישיות.

3

תכנון ואסטרטגיה

נפתח תוכנית אסטרטגית. איך נשיג את המטרות? אילו צעדים יידרשו? נקבע גם תוכניות פעולה מפורטות.

4

יישום וניהול

הצעדים מתבצעים. ניהול התהליך כולל מעקב, ניתוח שוב, והתאמות בהתאם למציאות המשתנה.

5

הערכת תוצאות

הערכת תוצאות: האם המטרות הושגו? האם התהליך היה אפקטיבי? נערוך הערכה ונקבע אם יש צורך בשינויים.